کدام نماینده فیلم جلسه غیرعلنی مجلس را پخش کرد؟

تهران (پانا) - نماینده قم در توئیتی نام نماینده‌ای را که از جلسه غیر علنی مجلس برای بررسی کلیپ منتشرشده محمد باسط درازهی، نماینده سروان فیلمبرداری و منتشر کرده است.

کد مطلب: ۸۸۰۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کدام نماینده فیلم جلسه غیرعلنی مجلس  را پخش کرد؟

احمد امیرآبادی فراهانی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: « آقای علیم یارمحمدی، نماینده زاهدان اظهار داشتند که جلسه غیررسمی مجلس را فیلمبرداری کرده و داده آقای درازهی، نماینده سراوان بخش عذرخواهی را پخش کنند.»

هفته گذشته کلیپی از درگیری نماینده سراوان در اداره گمرک با یکی از کارمندان گمرک منتشر شد که در این ویدئو نماینده سراوان به مراجعه‌کنندگان و مردم توهین می‌کند، انتشار این ویدئو در فضای مجازی موج عظیمی از نارضایتی را به دنبال داشت و به دنبال آن جلسه غیرعلنی در مجلس برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد.

پس از برگزاری این جلسه ویدئویی از داخل جلسه در اختیار شبکه فارسی زبان بی‌بی‌سی قرار گرفت که در آن ویدئو رئیس مجلس خواهان برخورد جدی با این موضوع و کسی است که فیلم نماینده سراوان در گمرک را منتشر کرده است.

از هفته گذشته تا کنون شایعات زیادی در مجلس درباره نماینده‌ای که فیلم جلسه غیرعلنی را منتشر کرده بود وجود داشت و رئیس مجلس خواهان پیگیری این موضوع بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار