فرمانده ناجا: درآمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می شود

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی گفت در آمد حاصل ازجرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود و هیچ مبلغی از این موضوع به حساب نیروی انتظامی واریز نمی‌شود.

کد مطلب: ۸۸۰۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا: درآمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می شود

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری اظهار کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، هیأت وزیران و مطابق تورم، هر سه سال یکبار موضوع تعیین نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی بررسی و ابلاغ می‌شود.

وی افزود: هر زمانی که هیأت وزیران نرخ مصوب را اعلام کنند، موضوع اجرایی می‌شود اما با این تفاسیر و توضیحات باید بگویم در آمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود و هیچ مبلغی از این موضوع به حساب نیروی انتظامی واریز نمی‌شود.

این مقام عالی انتظامی یادآور شد: بودجه و نیازمندی‌های نیروی انتظامی از طریق پیگیری دولت محقق می‌شود که باید بگویم موضوع کسری بودجه، بحث درستی است اما ارتباطی با افزایش نرخ جرایم رانندگی ندارد.

سردار اشتری تأکید کرد: خواست و انتظار ما این است که اساسا تخلفی صورت نگیرد که جریمه‌ای را در پی داشته باشد یا از سوی همکاران ما اعمال قانون صورت پذیرد، ان شاءالله با همکاری مردم و توجه رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کمترین تخلفات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار