استاندار زنجان: از موازی‌کاری در حل آسیب های اجتماعی پرهیز شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما در حوزه اجتماعی موازی‌کاری است، تصریح کرد باید در راستای حل آسیب های اجتماعی از موازی کاری پرهیزشود.

کد مطلب: ۸۸۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: از موازی‌کاری در حل آسیب های اجتماعی پرهیز شود

فتح اله حقیقی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با اشاره به تدوین سند آسیب‌های اجتماعی ابراز امیدواری کرد این سند هرچه زودتر تحویل و اجرایی شود.

وی شاخص‌های ارائه شده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: «خوشبختانه استان زنجان در این شاخص ها نسبت به کشور جایگاه خوبی دارد».

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه بیماری‌های واگیر در جمهوری اسلامی کنترل شده و مشکل ما بیماری‌های غیرواگیر است که این موضوع هم با تغذیه ارتباط دارد، تصریح کرد:« مدیران باید غذای سالم تحویل مردم داده و مردم نیز باید اصول تغذیه را رعایت کنند».

استاندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع سلامت باید اجتماعی شده و باید به مردم اطلاعات لازم در این باره داده شود، افزود: «اقدامات در حوزه سلامت نباید ایجابی باشد و در یک روز طوفانی آغاز و پس از مدتی دیگر پیگیری نشود بلکه باید از ظرفیت شوراها و دهیاری ها استفاده شود تا آموزش از مردم برای مردم باشد».

مقام عالی اجرایی استان در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه شاخص‌های امنیتی جزو سه استان برتر کشور است، اضافه کرد:« در 15 شاخص، استان جزو سه استان برتر کشور است و این نشان می‌دهد که جایگاه مناسبی برای پایلوت‌سازی در استان فراهم است».

وی با تاکید بر اینکه برای ارائه آمار درست باید خود ما آمار را خوب بفهمیم، افزود: «باید یک نرم‌افزاری داشته باشیم که بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم و آمارهای ارائه شده را صحیح و یکدست کنیم و در این زمینه نباید آمارهای متعددی داشته باشیم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار