استاندار زنجان:

پارک های علم و فناوری محلی برای تبدیل پژوهش به ثروت هستند

اماکن مازاد دولتی در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان پارک های علم و فناوری را محل مناسبی برای تبدیل پژوهش ها به ثروت ملی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۰۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پارک های علم و فناوری محلی برای تبدیل پژوهش به ثروت هستند

فتح اله حقیقی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل پارک علم و فناوری استان، راه اندازی پارک های علم و فناوری در استان را ضروری خواند و گفت: «از آنجاییکه راه‌اندازی پارک های علم و فناوری برای جوانان بسیار کم‌هزینه، زودبازده و مجهز به دانش روز است، لذا باید در دستور کار قرار گیرند».

وی وجود جوانان دانشمند در جامعه را موجب توسعه کشور دانست و افزود: «اگر اصل بنیه توسعه و گفتمان قالب کشور را جوانان آگاه و دانا تشکیل دهند قطعا کشور سامان و توسعه خواهد یافت».

استاندار زنجان ایجاد خانه های جوان در تمامی شهرستان ها و توجه جدی به ادامه تحصیل دانش آموزان در یکی از شهرستان های محروم استان را از جمله اقدامات پیش بینی شده در راستای فراهم نمودن زمینه حضور جوانان در جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: «سرمایه گذاری برای جوانان به منزله سرمایه گذاری در جهت تولید ثروت در جامعه است».

مقام عالی اجرایی استان در زمینه رفع نیاز پارک علم و فناوری استان به ساختمان اداری مناسب دستور داد؛ تمامی اماکن مازاد ادارات دولتی استان در اسرع وقت اولویت بندی و تعیین تکلیف شوند و در این زمینه، شورای برنامه ریزی و توسعه استان مکلف شد تا از تمامی اختیارات قانونی خود برای تعیین تکلیف این ساختمان های اداری استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار