در گفت و گو با پانا

سرمربی تیم ملی بوکس: دو بوکسور با نظر من به اردو دعوت شدند اما کمیته فنی مخالفت کرد

تهران (پانا) – اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس دعوت از سجاد محرابی و جاسم دلاوری به اردوی تیم ملی را نظر خودش عنوان کرد اما خط خوردن آنها را با نظر کمیته فنی فدراسیون دانست.

کد مطلب: ۸۸۰۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی بوکس: دو بوکسور با نظر من به اردو دعوت شدند اما کمیته فنی مخالفت کرد

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت‌وگو با پانا در واکنش به خط خوردن دو ملی پوش از لیست تیم ملی از سوی رئیس فدراسیون بوکس گفت: روز جمعه فدراسیون بوکس اسامی 42 ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد که من به اختیار خودم دو بوکسور به نام سجاد محرابی و جاسم دلاوری را به اردوی تیم ملی دعوت کردم. سجاد محرابی در گذشته در بوکس ایران موفقیت‌های خوبی به دست آورده بود و پیشینه خوبی داشت و جاسم دلاوری هم به دلیل اینکه از بند مصدومیت رها شده بود به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم این دو نفر با نظر شخصی من به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند اما از آنجا که کمیته فنی در فدراسیون بوکس تشکیل شده اعضای کمیته با حضور این دو نفر مخالفت کردند و در نهایت اسم آنها خط خورد. البته ما تلاش می کنیم که مشکل آنها برطرف شود و بتوانند به تیم ملی بیایند. ملاک کمیته فنی حضور بوکسورها در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور بود و افرادی که در این مسابقه حضور نداشتند را به اردو دعوت نمی‌کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران در پاسخ به این سوال که دو بوکسور دیگر در رقابت های قهرمانی کشور نبودند اما نامشان از لیست تیم ملی خط نخورد، عنوان کرد: بله احسان روزبهانی و سالار غلامی دو بوکسوری بودند که در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور نداشتند اما این دو نفر از قبل مجوز عدم حضور داشتند. روزبهانی به دلیل جراحی که انجام داده بود نمی‌توانست در این رقابت‌ها شرکت کند و سالار غلامی هم در خارج از کشور بود.

وی درباره برنامه بوکسورها در اردوی تیم ملی عنوان کرد: ما از روز چهارشنبه تمرینات خودمان را شروع می کنیم و پس از یک هفته انتخابی درون تیمی برگزار می شود و نفرات برتر تیم ملی مشخص می‌شوند. بعد از آن برای دو رقابت پیش رو نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می شوند اما در مسابقه سوم که پیش روی تیم ملی است از نفرات انتخابی استفاده خواهد شد.

احدی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی دو دسته شده است و به تیم الف و ب تقسیم شده است، عنوان کرد: ما برای اینکه نظارت دقیق‌تری روی بوکسورها داشته باشیم این کار را انجام دادیم. سرمربی هر دو گروه من هستم و من برنامه تمرینی آنها را می‌دهم. در واقع هر دو تیم با یک کادر فنی و تنها در دو زمان مجزا کار می‌کنند. معیار ما هم برای این تقسیم‌بندی سن بوکسورها بود. برخی بوکسورها زیر 23 سال هستند و برخی بزرگسال محسوب می‌شوند. ما تصمیم گرفتیم که این دو تیم در دو زمان مجزا اما با برنامه واحد از سوی سرمربی تمرین کنند، چرا که گاهی وقت‌ها بوکسورها فکر می‌کردند کسی پشت سر آنها نیست و شاید اردوها را جدی نمی‌گرفتند اما با این تصمیم انگیزه و رقابت را بین آنها زیاد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است دو دستگی به وجود بیاید، اظهار کرد: خیر چنین چیزی نیست، در زمان گذشته این مسایل وجود داشت چرا که دو کادر فنی مجزا با بوکسورها کار می‌کردند و ممکن بود اختلاف سلیقه و حواشی به وجود بیاید اما همانطور که گفتم همه زیر نظر من فعالیت می‌کنند و اختلاف سلیقه و مسائل اینچنینی وجود نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار