با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان صورت گرفت:

برگزاری جلسه کمیته همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ملایر

همدان (پانا) - جلسه کمیته همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ملایر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ملایر

به گزارش اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در این جلسه که مدیر حوزه علمیه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، محمد پورداود با بیان این که در حال حاضر سند تحول بنیادین میثاق نامه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: اولین ساحت این سند مربوط به مباحث اعتقادی، عبادی و اخلاقی است.

پورداود افزود: ملاک اصلی این سند، آموزه های دینی و سیره معصومین (علیهم السلام) است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با ابراز خرسندی از همکاری های خوب میان حوزه های علمیه و دستگاه تعلیم و تربیت، تصریح کرد: طرح امین مصداق بارز این همکاری و تعامل است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین برقراری، امام جمعه ملایر با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح امین در مدارس، گفت: این طرح از جمله طرح های ارزشمندی است که در سایه همکاری های خوب میان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه اجرا می شود.

او با بیان این که اجرای این گونه طرح ها باید هدفمند باشد، تصریح کرد: تعریف چشم انداز و مشخص نمودن اهداف مورد نظر باعث می‌شود تا این طرح ها خروجی مناسبی داشته باشند.

تجری، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح امین در مدارس، گفت: در حال حاضر استان همدان در اجرای طرح امین جایگاه دوم کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار