محسنی بندپی : نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با تمام قوا عملیاتی شود + عکس

تهران (پانا) - استاندار تهران در این دیدار خواستار توجه ویژه به بحث کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش پایتخت شد و افزود: تربیت امر بسیار پیچیده و خطیری می باشد.

کد مطلب: ۸۸۰۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بندپی : نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با تمام قوا عملیاتی شود + عکس

عصر امروز فولادوند مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش تهران با حضور در دفتر استاندار تهران با محسنی بندپی دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمی بندپی با تاکید بر ایجاد انگیزه هر چه بیشتر در جامعه فرهنگیان، با اشاره به سند تحول آموزش و پرورش اظهارداشت: حرکت های خوبی در چند سال گذشته صورت گرفته است و باید در جهت تغییر بنیادین در نظام تعلیم و تربیت تلاش نمود.

استاندار تهران بر هم افزایی و برنامه ریزی در فعالیت ها تصریح کرد و خواستار پیگیری طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با استفاده از مبانی علمی و ساز و کارهای لازم شد.

وی خواستار توجه ویژه به بحث کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش پایتخت شد و افزود: تربیت امر بسیار پیچیده و خطیری می باشد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت فضا و نیروی انسانی در آموزش و پرورش تهران اظهارداشت: 40 درصد مدارس و حدود 24 هزار کلاس درس شهر تهران نیازمند تخریب و بازسازی هستند و 18 درصد دانش آموزان تحت پوشش مدارس غیردولتی می باشند.

وی با تاکید بر توجه به بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، به تراکم دانش آموزان و کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهر تهران تاکید نمود و گفت: بحث ساماندهی نیروی انسانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سال 98 باید در شورای آموزش و پرورش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار