حسینی مسئول جدید هماهنگی وزارت کشور شد

تهران (پانا) - در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از زحمات و تلاش های «کوروش حیدری» مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی در بیش از پنج سال اخیر تقدیر و «سیدنجیب حسینی» را به عنوان جایگزین وی معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۸۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حسینی مسئول جدید هماهنگی وزارت کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در جلسه صبح امروز- شنبه- کوروش حیدری مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی وزارت کشور، که مأموریت وی از دیوان محاسبات به وزارت کشور خاتمه یافته است، مورد تکریم اعضای شورای معاونین وزارت کشور قرار گرفت.

در این جلسه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از تلاش ها و خدمات مستمر حیدری در طول بیش از 5 سال اخیر در مسئولیت هماهنگی حوزه وزارتی تقدیر و برای وی در مسئولیت جدید در دیوان محاسبات کشور آرزوی توفیق کرد.

در این جلسه، همچنین سیدنجیب حسینی، معاون پیشین ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون اسبق دیوان محاسبات کشور و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، به عنوان جایگزین حیدری معرفی شد.

گفتنی است، برابر روال جاری مبنی بر عضویت استاندار تهران در شورای معاونین وزارت کشور، «محسنی بندپی» استاندار جدید تهران امروز برای نخستین بار در جلسه شورای معاونین حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار