کسب‌وکارهای کوچک به روند اشتغال در قلعه گنج و روستاهای اطراف کمک می‌کند

تهران (پانا) - رئیس بنیاد مستضعفان می گوید کسب‌وکارهای کوچک به روند اشتغال در قلعه گنج و روستاهای اطراف کمک زیادی می‌کند.

کد مطلب: ۸۸۰۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب‌وکارهای کوچک به روند اشتغال در قلعه گنج و روستاهای اطراف  کمک می‌کند

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی ، مهندس محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان به همراه رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از روستاهای قلعه گنج اذعان کرد: سه سال و نیم پیش بود که به فرمان مقام معظم رهبری به قلعه گنج ورود کردیم، شخص مقام معظم رهبری به بنده دستور دادند که به یک منطقه محروم از کشور بروید، آن‌جا را از آب و گل در بیاورید و در بحث اشتغال و معیشت مردم آن منطقه کوشا باشید. پس از آن همین الگو را در مناطق دیگر نیز ادامه دهید. بنیاد مستضعفان نیز به فرمان رهبر معظم انقلاب پا به قلعه‌گنج گذاشت و شکر خدا بعد از گذشت ۳ سال و نیم با شعار کار با مردم برای مردم، تلاش کرد تا اوضاع زندگی را در قلعه گنج را بهتر و بهتر کند.

مهندس موسی برزگری، مدیرعامل بنیاد علوی در حاشیه این بازدید از روستاهای قلعه گنج گفت: خدا را شاکریم که اعتماد به نفس مردم در شهرستان قلعه گنج به اندازه مطلوب رسیده و مردم این شهرستان به این موضوع ایمان دارند که توانایی رسیدن به اهداف خود را دارند. مردم قلعه‌گنج همانند آن کودکی بودند که به تازگی راه رفتن را یاد گرفته است. کودکی که تازه راه رفتن یاد گرفته دفعات بسیار زمین خورده و دوباره از زمین بر میخیزد. اما امروز، زمین خوردن‌های مردم شهرستان قلعه گنج به پایان رسیده؛ چرا که مردم بر روی پای خود استوار هستند و و مسیر خود را به درستی پیدا کرده و در حال پیش روی در این مسیر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار