رئیس درمانگاه فرهنگیان اسلامشهر:هدف اصلی ماارتقاءسطح ارائه خدمات پزشکی و درمانی است

اسلامشهر (پانا) - رئیس درمانگاه فرهنگیان اسلامشهر به تشریح فعالیتهای این واحد درمانی ،پزشکی در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران پرداخت.

کد مطلب: ۸۸۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس درمانگاه فرهنگیان اسلامشهر:هدف اصلی ماارتقاءسطح ارائه خدمات پزشکی و درمانی است

محمود مرسلی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: درمانگاه فرهنگیان اسلامشهر در سال 73 موافقت اصولی و درسال هفتادوهفت مجوز قطعی گرفتیم و درنهایت از سال 89 تاکنون درابتدای شهرک زرافشان منطقه در حال فعالیت هستیم.

او در ادامه افزود: درمانگاه فرهنگیان اسلامشهر وابسته به آموزش و پرورش است، لیکن از بودجه دولتی استفاده نمی‌کندو طبق مصوبه هیئت وزیران هزینه‌های دریافتی از مراجعه‌کنندگان را دوسوم هزینه های دریافتی در مراکز خصوصی دانست.

او تصریح کرد: اکنون ما پذیرای مراجعین از شهرستان‌های قدس، رباط کریم، ملارد، بهارستان و چهاردانگه و داشتن قرارداد با بیمه‌های تامین اجتماعی، خدمات‌درمانی و نیروهای مسلح هستیم.

مرسلی به سطح رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان فرهنگی و آزاد از خدمات درمانگاه فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: در رتبه بندی یکصد و بیست درمانگاه فرهنگیان کشور در سال هشتاد و هفت از رتبه 21برخوردار شدیم.

رئیس درمانگاه فرهنگیان اسلامشهر خاطر نشان کرد: درمانگاه فرهنگیان اسلامشهر در بخش های، پزشک عمومی، دندانپزشکی، گوش، حلق و بینی، قلب و عروق، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، مامایی ارولوژی، متخصصین داخلی، آزمایشگاه از سال 93 و...در حال فعالیت می‌باشد.

وی بیان داشت: پزشکان ما را نیروهای آزاد مشارکتی و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی را تشکیل می‌دهند.

مرسلی ضمن تقدیر از همکاریهای خوب اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و اداره آموزش و پرورش اسلامشهر خواستار حمایت بیشتر مسئولین در جهت خدمت رسانی موثرتر به قشر فهیم فرهنگیان و مردم شهرستانهای جنوب غرب استان تهران شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار