در بین شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور؛

آبفای قم رتبه برتر در زمینه رشد پژوهش و فناوری را کسب کرد

قم (پانا)- شرکت آب و فاضلاب استان قم از میان شرکت‌های آبفای شهری و روستایی موفق به کسب عنوان برتر در زمینه رشد پژوهش و فناوری شد.

کد مطلب: ۸۸۰۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آبفای قم رتبه برتر در زمینه رشد پژوهش و فناوری را کسب کرد

دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم در خصوص این موفقیت گفت: مبنای این ارزیابی و انتخاب بر اساس فعالیت‌های حوزه تحقیقات و فناوری و در11 شاخص اصلی بوده است.

وی وضعیت اعتبارات و هزینه کرد، مقالات علمی چاپ شده در مجلات معتبر و ارائه شده در کنفرانس‌ها و سمینارهای معتبر علمی، حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، حمایت از چاپ کتب مصوب کمیته تحقیقات، حمایت علمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و برگزاری کنفرانس­ها، سمینارها و کارگاه­های آموزشی را از جمله این شاخص‌ها ذکر کرد.

مهندس عبدالهادی مطهری تفاهم‌نامه‌های مبادله شده با دانشگاه‌ها و مراکز علمی- تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان، وضعیت پیشرفت پروژه­های تحقیقاتی مصوب دفتر تحقیقات آبفای کشور و سایر پروژه­های تحقیقاتی به کارگیری زیرساخت‌ها در حوزه پژوهش، حضور فعال در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های پژوهش و فناوری و تعامل سازنده با دفتر تحقیقات شرکت مهندسی را از دیگر فعالیت‌های ارزشمند شرکت آب و فاضلاب برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی این شاخص‌ها شرکت آب و فاضلاب استان قم توانست به عنوان «شرکت برتر در زمینه رشد پژوهش و فناوری» دست یابد و از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد تقدیر قرار بگیرد.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: در همین راستا در مراسمی که با حضور دکتر قادری فر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد از دکتر صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تقدیر شد.

یادآور می‌شود در لوح تقدیری که از سوی مدیرعامل آب و فاضلاب کشور به شرکت آب و فاضلاب تقدیر شده، آمده است: تلاش متفکران، اندیشه ورزان و پژوهشگران در راستای دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری نشانگر عزم و همت والای فرهیختگان صنعت آب و فاضلاب و شایسته تقدیر است.

مهندس حمیدرضا جانباز در ادامه این لوح تقدیر ضمن تبریک به آبفای قم به سبب کسب عنوان «شرکت برتر در زمینه رشد پژوهش و فناوری» از درگاه خداوند متعال دوام و توفیقات روزافزون این مجموعه را مسئلت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار