کنفرانس ملی بیمه سلامت پوشش همگانی در گیلان فراخوان داد

رشت(پانا)-مدیرکل بیمه سلامت گیلان از علاقمندان در استان برای شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس ملی بیمه سلامت، پوشش همگانی و مدیریت منابع دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۸۰۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کنفرانس ملی بیمه سلامت پوشش همگانی در گیلان فراخوان داد

علی اکبری افزود: مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت با همکاری سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به برگزاری کنفرانس ملی بیمه سلامت، پوشش همگانی و مدیریت منابع مالی اقدام کرده است.
وی اظهار داشت: بیمه سلامت و خرید راهبردی خدمات سلامت، بیمه سلامت و پوشش همگانی اجباری، بیمه سلامت و حفاظت مالی از اقشار آسیب پذیر، بیمه سلامت، تامین و پایداری منابع مالی، بیمه سلامت، نظام ارجاع و پزشک خانواده، بیمه سلامت و ارزیابی فناوری های سلامت، بیمه سلامت و سازمان الکترونیک و بیمه سلامت و حقوق شهروندی از محورهای ارائه مقاله در این همایش است.
وی مهلت ارائه مقاله در این همایش را تا اول بهمن ماه سال جاری عنوان و خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق سایت hamayesh-nchir.ihio.gov.ir اقدام کنند.
اکبری بیان داشت: توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت، دستیابی به پوشش فراگیر خدمات سلامت، دستیابی به پوشش عادلانه خدمات سلامت، کاهش سهم پرداخت از جیب مردم، رفع همپوشانی بیمه‌ای، بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از مهمترین رسالت‌ های سازمان بیمه سلامت ایران است.
کنفرانس ملی بیمه سلامت، پوشش همگانی و مدیریت منابع ملی، سی ام بهمن و اول اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
بر اساس آخرین آمار یک میلیون و 270 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان گیلان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار