نگاه تخصصی به جوانان در برنامه خیابان انقلاب

تهران (پانا) - برنامه خیابان انقلاب به صورت تخصصی درباره نقش جوانان و انقلاب اسلامی هر روز از رادیو انقلاب پخش می شود .

کد مطلب: ۸۸۰۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نگاه تخصصی به جوانان در برنامه خیابان انقلاب

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا،مجتبی حسنی تهیه کننده برنامه خیابان انقلاب گفت:این برنامه هر روز به صورت زنده ساعت 9 صبح، از شبکه رادیویی انقلاب به روی آنتن میرود.

وی افزود: برنامه خیابان انقلاب در حوزه جوانان و انقلاب اسلامی است که در آن دستاوردهای انقلاب با محوریت جوانان معرفی می شود.همچنین در این برنامه به نقش جوانان نخبه و انقلابی از سال های اولیه پیروزی انقلاب ،هشت سال دفاع مقدس تا زمان حاضر اشاره می کند که چگونه این طیف توانستند تاثیرات مهم و راهبردی بر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب بگذارند.

مجتبی حسنی با اشاره به پویا بودن برنامه خیابان انقلاب خاطر نشان کرد: روند این برنامه بدین صورت است که از اواسط دی ماه نسبت به تبین مبانی اصلی انقلاب و رویدادهای حول آن بیشتر پرداخته می شود. همچنین در این برنامه بر اساس هرم وضوع مد نظر ، هشتک های موضوعی مرتبط از فضای مجازی استخراج و در برنامه بیان می شود.

گفتنی است در برنامه خیابان انقلاب سمانه مبلغ حسینی گوینده،فرزاد محمدی هماهنگی،امین قاسمی کارشناس ،دکتر مهدی رسولی نویسنده و فریبا آئینی از عوامل تولید هستند.

خاطر نشان می شود شبکه رادیویی انقلاب از طریق طول موج 5/95 مگاهرترز ردیف FM ،گیرنده های دیجیتال و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه رادیو به نشانی WWW.IRANSEDA.IR قابل دریافت است.

ایرانیِ مقیم آمریکا ، کتابهای خود را به طرح « چهل کتابخانه، چهل روستا» اهدا کرد.

فاطمه پاکدل نویسنده ی "ایران جایی که علم برخاست"و همسر ایشان آقای حسن حکمت که هر دو شهروند کالیفرنیا هستند به ایران آمدندو شنونده ی کافه هنر شدند، آنهاتصمیم گرفتند ۱۰۰ جلد از کتاب"ایران جایی که علم برخاست"را به این پویش و طرح « چهل کتابخانه، چهل روستا» از رادیو ایران هدیه دهند.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا بعد از پرس و جو از روابط عمومی سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ،و تقاضای درخواست برای شرکت در این پویش،این دو عزیزاز طرف محمد جعفر محمد زادهمدیر شبکه رادیویی ایران و همچنین یدالله گودرزیمدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران به کافه هنردعوت شدند .

آقای حسن حکمت به کافه هنر رادیو ایران وعده دادند که به زودی هزار جلد از این کتاب را برای تجهیز کتابخانه های روستایی به پویش "من کتاب می خوانم"رادیو ایران هدیه خواهند داد.

گفتگوی ویژه با این دو ایرانی فرهنگدوست را امروز می توانید از رادیو ایران بشنوید.همچنین کسانی که مایل هستند عضو این پویش شوند و به روستاها کتاب هدیه بدهند، می توانند کلمه ی کتاب را به ۳۰۰۰۰۹۰۰ پیامک کنند یا به سایت radioiran.ir مراجعه کنند.


کافه هنر به تهیه کنندگی زهره سربازی وسیده زهرا صالحی و اجرای شهاب شهرزادهمچنین گزارش تینا میرکریمی از ساعت۱۵:۵۰ تا ۱۶:۳۰ روی انتن رادیو ایران می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار