انتقاد امام جمعه اردبیل از استیضاح مکرر وزرا در مجلس

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به افزایش استیضاح وزرای دولت توسط مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استیضاح حق نمایندگان است ولی افزایش استیضاح ها، مجلس را زیر سؤال می برد.

کد مطلب: ۸۸۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد امام جمعه اردبیل از استیضاح مکرر وزرا در مجلس

آیت الله سید حسن عاملی اظهار داشت: ما پیشنهاد می کنیم بجای این استیضاح هایی که ثمره عملی برای ملت ندارد ، نمایندگان مجلس با ارائه طرح های اقتصادی کارشناسی شده و موثر ، در این بحران اقتصادی قدمی برای حل معضلات معیشتی مردم بردارند .
او در بخش دیگری از خطبه ها گفت: بوش با حمله به صدام و سرنگونی او و صرف هزینه سنگین و با دادن تلفات عمده انسانی , عراق را دو دستی به ایران تقدیم کرد و حالا ترامپ با خروج از سوریه آن کشور را دو دستی به ایران تقدیم می کند؛ به همین جهت وزیر دغاع آمریکا دیروز از عصبانیت استعفاء داد .
امام جمعه اردبیل در بیان ریشه های این اتفاق گفت: در این چهل سال، آمریکا، توطئه ای نمانده که بر علیه ایران انجام نداده باشد. خطرناک ترین آن، طراحی داعش بود. داعش برای مهار ایران و ایجاد سپر امنیتی برای اسرائیل و تغییر نقشه منطقه طراحی شده بود ولی سرش به سنگ خورد. هم کشته داد و هم پول صرف کرد و هم آبرو داد و حالا که آمریکا می بیند این طرح کاملا شکست خورده ، اعلام کرده است این هفته از سوریه خارج می شود .
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود با اشاره اقدامات مخرب داعش در منطقه و نابود کردن زیرساختهای عراق و سوریه گفت: با شکست داعش هم آمریکا و هم اروپا درصدد انتقام از ایران هستند آنها معتقدند شکست داعش در منطقه با مدیریت ایران محقق شده است و روسیه به تنهایی نمی توانست روی زمین برنده جنگ باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار