نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)- با حضور رابط دبیر خانه مجلس دانش آموزی استان کردستان نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان در مدیریت دانش آموزی کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

با حضور بهزاد خیر آبادی رابط دبیر خانه مجلس دانش آموزی استان کردستان نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان در مدیریت دانش آموزی استان برگزار شد.

در این نشست رابط دبیر خانه مجلس دانش آموزی استان کردستان به نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت:اکنون که شما بعنوان نماینده بیش از 290 هزار دانش آموزان استان کردستان انتخاب شده اید می توانید با ایجاد ارتباط موثر با دانش آموزان مشکلات آن ها را به مسولین و مراتب بالاتر انتقال دهید.

وی در ادامه افزود:نمایندگان مجلس دانش آموزی باید با جدیت پیگیر مسائل دانش آموزان و مدارس سطح استان باشند و با ارائه راهکارهای منطقی کمک به رفع آن کنند.

طرح مسائل ایجاد هماهنگی با شهرستانها،نواحی و مناطق برای بازدید از مدارس ،جمع آموری گزارش جهت ارائه در جلسه ای که قرار است به صورت قطبی در بهمن ماه سال جاری برگزار شود و همچنین بحث درباره پاره ای از مشکلات مدارس سطح استان از مسائلی بود که توسط فاطمه پور مهدی،کاوان فرجی و آروین قریشی سه نماینده مجلس دانش آموزی استان کردستان ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار