مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در پیامی فرارسیدن هفته سواد آموزی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

سنندج(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج به مناسبت هفتم دی ماه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سوادآموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۸۰۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج  در پیامی فرارسیدن هفته سواد آموزی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

سیدفواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در پیامی فرا رسیدن هفته سوادآموزی را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است :

جامعه ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز کند در همه عرصه ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می شود و افق های روشنی را پیش روی خویش خواهد گشود.

هفتم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی تاسیس نهضت سوادآموزی، نشات گرفته از اندیشه زلال بزرگ مرد تاریخ ایران حضرت امام خمینی (ره) را درحالی گرامی می داریم که ثمره درخت به بار نشسته سوادآموزی کشور، میوه های شیرین خواندن ونوشتن را بردامن پاک و بی آلایش قشرهای زیادی از محرومین هدیه کرده وکشور را به رویش دانش واندیشه تبدیل کرده است .

به حتم، چنین آرمان مقدسی، شایستگی آن را دارد که در کنار مهم ترین اهداف و برنامه های معجزه قرن، یعنی انقلاب شکوهمند اسلامی بنشیند و سطری طلایی در کارنامه نهضت اسلامی در جهان معاصر باشد.نیاز به توصیه و توجیه نیست؛ زیرا همگان می دانند که آموختن تنها دستاویز انسان در سراشیب نشناختن و ندانستن است.

اینجانب ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفتم دی ماه، سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی و عرض تبریک صمیمانه به تمامی سوادآموزان، آموزش دهندگان عزیز و آموزشیاران خستگی ناپذیر به ویژه تلاشگران این عرصه ، اززحمات و تلاشهای این عزیزان سپاسگزاری نموده، امیدوارم با تلاش در جهت سواد آموزی اندک افراد جا مانده از تحصیل، بزودی شاهد برگزاری جشن پایان بی سوادی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار