تفاهم نامه خواهر خواندگی آموزش و پرورش نیشابور با کیش امضاء می شود

نیشابور، (پانا) - غلامحسن مظفری در جمع مدیران مدارس ابتدایی نیشابور که به منظور تجربه گردانی در کیش حضور دارند، از عملکرد نامناسب آموزش و پرورش در این جزیره خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه خواهر خواندگی آموزش و پرورش نیشابور با کیش امضاء می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در تشریح این خبر گفت: در راستای تبادل تجربیات و بررسی امور آموزشی و پرورشی مدارس جزیره زیبای کیش و ایجاد نشاط و پویایی در مدیران مدارس نیشابور، پس از انجام هماهنگی های لازم با اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با تامین پیش بینی های مورد نیاز، برنامه تجربه گردانی چهار روزه جزیره کیش از 22 آذر ماه تا25 آذر ماه با هزینه شخصی مدیران مدارس انجام شد.

حسین مهرآبادی افزود: بلافاصله پس از حضور در جزیره کیش، همراه با مدیران مدارس در دفتر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد حاضر شده و پیشنهاد خواهر خواندگی آموزش و پرورش نیشابور با آموزش و پرورش کیش در این جلسه مطرح شد.

غلامحسن مظفری نیز که در چند روز اخیر به سمت مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شده است، آموزش و پرورش این جزیره را نامناسب معرفی کرد و گفت: طی جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش، پیشنهاد شد که نیروهای مدارس کیش را با شرایط مدارس خارج از کشور و از طریق آزمون اعزام به خارج تامین کنیم تا مشکلات آموزش و پرورش جزیره برطرف شود.

وی ادامه داد: تفاوت تامین هزینه در این طرح یکصد و 50 میلیارد ریال در سال است که ما پذیرفته ایم این هزینه از طریق سازمان منطقه آزاد کیش تامین شود.

گفتنی است؛ در این نشست صمیمی پیشنهاد خواهر خواندگی بین آموزش و پرورش نیشابور و جزیره کیش توسط نمایندگان نیشابور، مدیر کل آموزش و پرورش، فرماندار و شهردار مطرح و مقرر شد جزئیات آن بررسی شود.

آموزش و پرورش نیشابور نیز آمادگی خود را جهت کمک به رفع مشکلات موجود اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار