مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان: خلاقیت به عنوان سرچشمه اقتصادی شناخته شده است

اصفهان (پانا) - مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: امروزه خلاقیت به عنوان سرچشمه اقتصادی شناخته شده و از آن به عنوان سرمایه خلاق نام می برند و خلاقیت تجمع را به وجود می آورد و تجمع عامل بوجود آورنده خلاقیت است و شهروندان خلاق ترکیب های مناسبی برای ایجاد شهر خلاق هستند.

کد مطلب: ۸۷۹۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان: خلاقیت  به عنوان  سرچشمه  اقتصادی شناخته  شده  است

علی یارمحمدیان با ابراز خوشحالی از برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق، اظهار داشت: با ابتکار شرکت نمایشگاهها و همت شرکت سامان گستر، نخستین نمایشگاه صنایع خلاق در اصفهان برگزار شد و امیدواریم بتوانیم مزیت هایی که در اصفهان وجود دارد را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه امروزه خلاقیت را به عنوان سرچشمه اقتصادی شناخته و از آن به عنوان سرمایه خلاق نام می برند ادامه داد: خلاقیت تجمع را به وجود می آورد و تجمع عامل بوجود آورنده خلاقیت است و شهروندان خلاق ترکیب های مناسبی برای ایجاد شهر خلاق هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان وجود کانون ها و خوشه های خلاق برای شهر خلاق را مهم دانست و گفت: همانطور که اصناف مختلف علاقه دارند کنار یکدیگر باشند افراد خلاق در یک صنف با حضور کنار یکدیگر میتوانند شهر خلاق به وجود آورند.

وی افزود: پیشینه صنایع خلاق بحث گردشگری است و همانطور که صنایع دستی اصفهان با قرار گرفتن در میدان نقش جهان و معرض دید گردشگران به صنایعی جهانی تبدیل شده دیگر صنایع اصفهان نیز اگر به گردشگران شناخته شود، جهان خواهد شد.

یارمحمدیان با اشاره به اینکه 180 شهر در جهان به عنوان شهر های خلاق شناخته شده اند، تصریح کرد: در کشور ایران نیز دو استان اصفهان و گیلان به عنوان شهر های خلاق معرفی شده اند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان ادامه داد: اصفهان دارای خلاقیت جهانی است و به همین دلیل نمایشگاه صنایع خلاق در اصفهان برگزار شده تا پتانسیل هایی که در شهر اصفهان وجود دارد را به جهانیان معرفی کند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه صنایع خلاق به همت شرکت سامان گستر اصفهان از 29 آذر تا یکم دی ماه در حال برگزاری است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار