معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس اعلام کرد؛

استقبال فرهنگیان و دانش آموزان شهر قدسی از پرسش مهر ریاست جمهوری

شهر قدس( پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهر قدس از جمع آوری و داوری بیش از 1 هزار اثر فرهنگی و هنری در خصوص پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال فرهنگیان و دانش آموزان شهر قدسی از پرسش مهر ریاست جمهوری

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت: آنچه حائز اهمیت است این است که رئیس جمهوری هر ساله با مطرح کردن این پرسش سعی در برقراری توازن اخلاقی، رفتاری و کردار نیکو در جامعه است و این امر سالیان متمادی است که در جریان است.

او اظهار کرد: امسال نیز مانند سالهای قبل فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرقدس از پرسش مهر ریاست جمهوری مبنی بر " پارسال چه مهارتی هایی را در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید؟ دانش آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آنها در زمینه مهارت آموزی کمک کرد و به نظر آنها کدام مهارت ها بیشتر برای زندگی آینده آنها مفید بوده و به کار می آید و مهم است" استقبال کردند و بیش از 1000 اثر به کارشناسی فرهنگی هنری در رشته های سخنوری، شعر، داستان، وب‌نوشت، فیلم‌کوتاه، نمایش‌نامه نویسی، نقاشی، طراحی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، خوشنویسی، نقاشی، خط و سرود همگانی ارسال شد.

آثار پس از داوری به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ارسال خواهد شد.

قاسمی هدف از برگزاری مسابقات پرسش مهر را ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود‌باوری نام برد.

/ خبرنگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار