کرانچار: از عملکرد تیم ملی مقابل سوریه رضایت کامل دارم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران از عملکرد بازیکنانش در دو دیدار دوستانه مقابل سوریه ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کرانچار: از عملکرد تیم ملی مقابل سوریه رضایت کامل دارم

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال کرانچار در خصوص دومین بازى تیم امید ایران مقابل سوریه اظهار داشت:باید بگویم نمایش سوریه امروز به مراتب بهتر از بازى اول بود. آنها با فشار بیشتر و انگیزه زیادى مقابل ما بازى کردند. شاهد بازى فیزیکى و محکم حریف بودیم همچنین دوندگى زیاد آنها که سعى مى کردند هیچ فضایى به تیم ما ندهند. باید بگویم تیم ما دقیقا به چنین بازى هایى نیاز دارد و موقعیتى که بازیکنان حریف تیم ما را تحت فشار قرار دهند.

سرمربى تیم امید اضافه کرد:در مقابل سوریه کیفیت بازى ما هم امروز به مراتب بهتر بود. نمایش خوبى نشان دادیم و بارها روى دروازه آنها موقعیت خلق کردیم. بچه هاى ما با نظم و به صورت سازمان یافته حریف را تحت فشار قرار دادند تا به پیروزى دست یابند. حتى زمانى که گل را دریافت کردیم تمرکز خودمان را از دست ندادیم که این مسئله براى ما مهم است. باید بگویم از عملکرد بازیکنانم در هر دو مسابقه رضایت کامل دارم و این دو مسابقه براى ما بسیار مفید بود.

کرانچار در پایان گفت:اردوى کیش به بهترین شکل برگزار شد و از این بازى ها به خوبى استفاده کردیم.حالا براى انجام مسابقه بعدى مقابل اردن آماده مى شویم که مى تواند بازى بسیار خوبى باشد و مى خواهیم روند موفق خودمان را از هر نظر دنبال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار