مدیر آموزش و پرورش بجنورد:

پرسشگری عامل پیشرفت بشر است

بجنورد (پانا) -مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در اختتامیه مسابقات پرسش مهر 19  گفت: تفکر جزء مهمترین برنامه های آموزش وپرورش برای نسل آینده است.

کد مطلب: ۸۷۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پرسشگری عامل پیشرفت بشر است

محمود اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد گفت: انسان از بدو تولدش باید دائم پرسش داشته باشد و جهت پاسخگویی به آن پرسش ها باید تلاش کند ضمن اینکه پیشرفت آینده هرشخص ، نتیجه سئوال های مطرح شده در ذهن فرد است.

اسدی اظهار داشت: امسال در نوزدهمین پرسش مهرریاست جمهوری : " سال گذشته چه مهارتی را در مدرسه آموختید و در سال جدید چه مهارتی دارید؟" در پاسخ به این سئوال مادامی که بعنوان پژوهشگر پاسخو باشیم باید دائم فکر کرد که منجر به تقویت قوه تفکر می شود و اگر در قالب آثار هنری پاسخو باشیم باعث تقویت خلاقیت فرد می شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ادامه داد: در شهرستان بجنورد 3 سال متوالی پرسش مهر ریاست جمهوری به صورت حضوری برگزار می شود که دانش آموزان در محیط های خاص به رقابت می پردازند و آثار خود را خلق می کنند که مزیت این تحقیق و پژوهش اول آثار خود فرد است که ارائه داده می شود و دوم در همان فضا تجربیاتی از هم کسب می کنند.

وی اشاره داشت: در سال گذشته 63 درصد رتبه های استانی از شهرستان بجنورد و 5 نفر از آثار برتر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

گفتنی است این همایش با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده در پرسش مهر 19 ریاست جمهوری در 97 روز گذشته در محل سالن گلشن برگزار شد.

در این همایش 168 نفراز داوران ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده پرسش مهر شهرستان بجنورد در رشته های سرود همگانی، تصویرسازی، شعر،خوشنویسی، وبلاگ،طراحی، نقاشی ، پوستر ، نمایش نامه نویسی، داستان نویسی و خط تحریر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار