استاندار همدان گفت:

عزم ما و مجموعه مدیران استان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی جدی است

همدان (پانا) - استاندار همدان در شرایط کنونی ارتقای معیشت مردم و تولید که اشتغال را در پی دارد، را مهمترین امر دانست.

کد مطلب: ۸۷۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
عزم ما و مجموعه مدیران استان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی جدی است

استاندار همدان گفت: عزم ما و مجموعه مدیران استان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی جدی است. به گزارش ایرنا سید سعید شاهرخی عصر چهارشنبه در بازدید از واحد کشاورزی و دامپروری شیر و دام دشت نوین ملایر اظهار داشت: هنر مدیران استان باید در این باشد که از تولید، تولید کننده و سرمایه گذار حمایت کنند.

او با تأکید بر این که تولید در حوزه کشاورزی و دامپروری برای کشور بسیار حائز اهمیت است افزود: در حال حاضر زمینه ها و ظرفیت های حوزه دامپروری و کشاورزی در استان همدان مهیا است و در ایجاد اشتغال و تولید تأثیرگذاری بالایی دارد.

استاندار همدان تأکید کرد: واحدهای بزرگ تولیدی همچون دامپروری پنج هزار رأسی ملایر که با تولید، اشتغال و تغذیه مردم در ارتباط است، اگر خلأیی در این زمینه باشد، آن زمان اهمیت کار در زمینه تولید گوشت، شیر و فرآورده های لبنی بیشتر مشخص می شود.

شاهرخی فعالیت این واحد بزرگی تولیدی را در ملایر موجب خرسندی دانست و گفت: برای توسعه و به رونق رسیدن این مجموعه بزرگ تولیدی زحمت های فراوانی کشیده شده است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

او بیان کرد: چنانچه این واحد بزرگ تولیدی نیاز به حمایت داشته باشد، ما آمادگی کامل را برای رفع موانع و مشکلات آن داریم و سرمایه گذاران اینگونه واحدهای تولیدی همانند گذشته، مدیران استان را در کنار خود بدانند.

استاندار همدان همچنین به سرمایه گذاری واحد بزرگ دامپروری ملایر تأکید کرد: تا حد امکان اقدامات مربوط به حمل و نقل این واحد تولیدی از طریق راه آهن انجام شود.

شاهرخی با بیان این که زمینه های بسیار خوبی در خطوط ریلی استان همدان ایجاد شده است گفت: هم اکنون پیگیر تکمیل راه آهن همدان- ملایر نیز هستیم.

اختصاص زمین برای توسعه واحد دامپروری پنج هزار رأسی شیرین دشت نوین ملایر و رفع موانع آن از مهمترین درخواست های مدیرعامل این واحد بزرگ تولیدی بود که استاندار همدان خطاب به سازمان جهاد کشاورزی گفت: پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد. به گزارش ایرنا، واحد بزرگ دامپروری 2 هزارو 500 رأسی دشت نوین ملایر در زمینی به مساحت 90 هکتار در بخش جوکار احداث شده که روزانه قادر به تولید 90 تن شیر است. این واحد بزرگ تولیدی دارای بیش از پنج هزار رأس دام سنگین مولد و غیر مولد است و برای 140 تن به صورت مستقیم و حدود 600 تن به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار