رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال: هیچ داوری حق ندارد از تیم‌ها عذرخواهی کند

تهران (پانا) - رئیس دپارتمان داوران می گوید اشتباهات داوران مان را می‌پذیر و باید آنها را کاهش داد اما هیچ داوری حق ندارد به دلیل اشتباهاتی که در مسابقات رخ می‌دهد، از تیم‌ها عذرخواهی کند.

کد مطلب: ۸۷۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال: هیچ داوری حق ندارد از تیم‌ها عذرخواهی کند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی گفت: همان‌طور که کمیته و دپارتمان داوران مسئولیت چیدمان داوری را برعهده دارند، مطمئنا اگر اشتباهی نیز در بازی‌ها اتفاق بیفتد از طریق سایت رسمی فدراسیون آن را اعلام خواهند کرد.
وی در ادامه درباره اینکه در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است داوران لیگ برتر به دلیل عملکرد ضعیف به دسته یک سقوط می‌کنند، گفت: این هجمه‌ای که علیه داوران در رسانه‌ها مطرح شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و درست نیست. اگر داوری اشتباه قضاوت کرده باشد طبق آیین‌نامه با او رفتار خواهیم کرد و بالعکس آن اگر داوری عملکردش در بازی مثبت باشد، مورد تشویق قرار می‌گیرد.
رفعتی در پایان افزود: اشتباهات داوری جزئی از بازی است. تلاش می کنیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم. ما اشتباهات داوران مان را تایید می‌کنیم و باید آن ها را کاهش دهیم. برای این داوران کلاس‌های توجیهی برگزار می کنیم تا متوجه اشکالات خود بشوند و در قضاوت‌های بعدی خود آن را اصلاح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار