وزیر آموزش و پرورش: باید بازی‌های آموزشی به مدرسه ابتدایی راه پیدا کند

کاشان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد آینده هر کشور در مدرسه ساخته می شود و بچه هایی که قرار است کشور را اداره کنند در همین کلاس‌های درس باید تمرین زندگی کنند.

کد مطلب: ۸۷۹۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: باید بازی‌های آموزشی به مدرسه  ابتدایی راه پیدا کند

سید محمد بطحایی در آیین آغاز عملیات اجرایی دبیرستان باب‌الحوایج در نوش‌آباد اظهار کرد: بچه‌ها باید مواجهه با مسایل را در مدرسه بیاموزند؛ مهارت‌های صبوری، احترام متقابل، ایثار، فداکاری و تحمل را در مدرسه یاد بگیرند و در این مسیر، فضای فیزیکی و تجهیزات آموزشی در اولویت دوم و بعد از معلم قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید بازی‌های آموزشی به مدرسه دوره ابتدایی راه پیدا کند تا بچه‌ها بتوانند در قالب بازی‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی را تمرین کنند و خانواده‌ها از پشت شیشه‌های دودی آموزش بچه‌ها در قالب بازی را تماشا کنند.

وی تاکید کرد: رویکرد جدید آموزش و پرورش با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت شهروندان جامعه باید تغییر کند و رسیدن به این هدف، نیازمند امکانات و تجهیزات مناسب است.

وی افزود: به نیکوکاران مدرسه‌ساز باید تبریک گفت زیرا همه دانش آموزانی که در این مدرسه‌ها پرورش یافته‌اند، با انجام هر خیر و عمل نیکی ، آنها را شریک می‌کنند و امیدواریم چراغ خیرین مدرسه‌ساز پرفروغ باشد و با افزایش تعداد آنها، بستر سخت‌افزاری تربیت جامعه هر روز بیشتر شود.

وی تصریح کرد: مناسب‌ترین کتاب درسی و قوی‌ترین برنامه‌های آموزشی بدون مدرسه و فضای آموزشی مناسب، هیچ حرکتی در مسیر توسعه کشور اتفاق نمی افتد.

بطحایی گفت: استان اصفهان و منطقه کاشان، از مناطق سرآمد در زمینه مشارکت نیکوکاران مدرسه‌ساز است و امیدواریم در آینده نزدیک به نقطه‌ای برسیم که مدارس استاندار و شایسته مردم و فرزندان عزیزی داشته باشیم که امید آینده انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پانا، وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 14 طرح آموزشی و ورزشی به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در شمال استان اصفهان سفر کرده است . بهره برداری از مدرسه‌های حبیبی و بهاران در سفیدشهر، سالن ورزشی شهید اسماعیلیان در آران و بیدگل و آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی اسماعیلیان، مدارس سجادی، کوزه‌گر و حلاجی در آران و بیدگل و دبیرستان باب‌الحوائج نوش آباد از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به منطقه آران و بیدگل بود.

دبیرستان باب‌الحوایج نوش آباد، با اعتبار 22 میلیون ریال در زمینی به مساحت 2100 متر مربع از محل درآمدهای موسسه خیریه باب‌الحوایج ساخته خواهد شد.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار