نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه برگزار شد

فرماندار شهرستان ارومیه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در رابطه با موضوع سوادآموزی و اهمیت این بخش گفت: سواد رکن اصلی اعتلای هر جامعه است و ارگان هایی که در رابطه با شتاب بخشی به امر سواد آموزی یک سوی تفاهم نامه بوده اند باید همکاری های لازم را انجام داده تا شاخص سواد در شهرستان نیز ارتقا یابد.

علیرصا ملا محمدی زاده در خصوص موضوع کمک به مدارس شبانه روزی که یکی از دستور جلسات شورای نهم بود گفت: مدارس شبانه روزی کمک و یاری اعضای شورای آموزش و پرورش و خیرین شهرستان را می طلبد، مجموعه فرمانداری نیز برای کمک و تجهیز این مدارس از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان انجمن اولیا در مدارس گفت: تردد از مقابل برخی مدارس به خصوص مدارس غیرانتفاعی در ساعاتی از روز بسیار سخت در حال انجام است که از اولیای عزیز تقاضای رعایت قوانین را داریم، مدیران این مدارس نیز در ساماندهی این امر باید تلاش نمایند.

ملا محمدی زاده افزود: ساز و کار برخورد با آموزشگاه های غیر مجاز باید فراهم شود و این مراکز یا به سمت مجوزدار شدن بروند یا فعالیت آن ها متوقف شوند.

قهرمان اشرف نجف آباد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه گفت: در زمینه تجهیز آموزشگاه ویژه دانش آموزان اوتیسم اقدامات لازم انجام یافته است.

وی گفت: در زمینه شتاب بخشی فعالیت سواد آموزی ،تفاهم نامه منعقد شده و دستکاه های مربوطه می باید همکاری ها و همسویی های لازم را انجام دهند.

برنامه های هفته سواد آموزی، هفته شوراهای آموزش و پرورش، تجلیل از برترین های کنکور، نوسازی برخی مدارس روستایی و ساخت مدرسه در تعدادی از محلات شهرستان ارومیه از جملعه مباحث مطروحه در شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار