معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش: تقویت سازمان دانش آموزی از اولویت های آموزش و پرورش است

پانا (یاسوج) ـ سید بهاء الدین ملک حسینی در گردهمایی مسؤلان سازمان دانش آموزی استان در دهدشت، این سازمان را مهم ترین تشکل در بدنه آموزش و پرورش بیان کرد و تقویت آن را از اولویت های مهم اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دانست.

کد مطلب: ۸۷۹۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش: تقویت سازمان دانش آموزی از اولویت های آموزش و پرورش است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یکی از تشکل های است که مجوز فعالیت های رسمی در مدرسه را دارد گفت: هدف از نشست هم اندیشی مسؤلان و کارشناسان سازمان دانش آموزی، برنامه ریزی جهت اجرای هر چه بهتر فعالیت های پیشتازان در مدارس است.

ملک حسینی تاکید کرد: مسؤلان سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق موظف هستند برنامه های که از سوی آموزش پرورش و سازمان دانش آموزی استان ابلاغ می شود را اجرا کنند.

او سازمان دانش آموزی را مجری نشاط در مدارس دانست و افزود: کودکان ما باید کودکی کنند و ایجاد محیطی سخت و اسارات گونه در مدارس به تربیت و آموزش آنها کمکی نمی کند.

معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تاکید بر تقویت سازمان دانش آموزی گفت: اردوهای دانش آموزی به شکلی که کمکی به آموزش و تربیت دانش آموزان نکند اثر بخش نیست و باید به سمت و سویی برویم که در اردوهای دانش آموزی ، دانش آموزان با مفاهیم مثل نظم ،احترام به محیط زیست ،کارگروهی و مسئولیت پذیری آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار