سرپرست آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم رونمایی از تندیس مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز:

توجه به قرآن عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

زنجان (پانا) - نعمت اله محمدی سرپرست آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم رونمایی از تندیس مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز توجه به قرآن را عامل مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۸۷۹۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به قرآن عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

نعمت محمدی ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از تندیس مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز، گفت: «امسال در استان زنجان ۱۲ هزار دانش‌آموز در نهضت قرآنی آموزش‌ و پرورش شرکت کرده‌اند».

وی بابیان اینکه قرآن کتاب انسان‌ساز است، اظهار کرد: «قرآن سرچشمه نور و راهی برای هدایت است».

سرپرست آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: «قرآن ما را از تمام فتنه‌ها دور می‌کند، چراکه این کتاب، کتابی آسمانی و برای هدایت مردم است».

محمدی تأکید کرد:« قرآن انسان را به سمت رستگاری هدایت می‌کند و در این میان استان زنجان به‌ عنوان پایتخت شور و شعور حسینی سال آینده میزبان مسابقات قرآن، نماز و عترت در سطح کشوری خواهد بود».

وی افزود: «سال گذشته ۷۵ هزار دانش‌آموز سال گذشته در مسابقات قرآنی شرکت کرده بودند و این نشان می‌دهد دانش آموزان ما تمایل زیادی به کتاب آسمانی قرآن دارند».

سرپرست آموزش‌ و پرورش استان زنجان بر فرهنگ‌سازی در حوزه قرآن در بین دانش‌آموزان زنجانی تأکید کرد و گفت: «نقش معلمان در تحقق این امر بسیار مؤثر است».

محمدی اقدامات صورت گرفته در حوزه فعالیت‌های قرآنی در آموزش‌ و پرورش را خوب ارزیابی کرد و افزود: «برای رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم».

وی به توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدارس استان زنجان اشاره کرد و گفت: «توجه به قرآن باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می‌شود، بنابراین فعالیت‌های قرآنی باید بیش از پیش تقویت شود».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار