مهاجرانی به نقل از وزیر آموزش و پرورش:

ایران مهد نخبه پروری در دنیا است

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به نقل از وزیر آموزش و پرورش ایران را مهد نخبه پروری در دنیا دانست.

کد مطلب: ۸۷۹۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ایران مهد نخبه پروری در دنیا است

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان فاطمه مهاجرانی به نقل از سید محمد بطحایی گفت: یکی از مهمترین مسائل که در دوره آموزش عمومی مطرح است بحث پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان است.

او افزود: آموزش عمومی (دوره قبل از دیپلم) یعنی دوران شکوفایی و طلایی شناخت استعداد های برتر در جوانان است. نمی‌توان نسبت به این مسئله غفلت کرد.

او همچنین گفت: از سال‌های گذشته تنوع بخشی به مدارس و دسته دسته کردن دانش‌آموزان در دوره آموزش عمومی مورد توجه بوده اما باید این خطا را کاهش دهیم و یک تعادل برقرار کنیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به نقل از وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: سیاست‌های آموزش و پرورش برای حذف آزمون‌های زاید، با هدف تربیتی بود و نه مسائل دیگر.

او با بیان اینکه آموزش وپرورش، مهد نخبه پروری درکشور است، گفت: ما ظرفیت بی نظیری در حوزه نخبگان داریم؛ آنها باید سهم خود را در سیاست‌های نخبگان پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار