برنامه‌های متنوع حوزه بانوان در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر(پانا)-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع حوزه بانوان در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۹۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های متنوع حوزه بانوان در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود

مریم آذرشب در نشست کارگروه بانوان ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب استان بوشهر گفت : دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با هم برای برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همکاری داشته باشند تا برنامه‌ها پربارتر باشد.

آذرشب افزود : هدف از دعوت روابط عمومی دستگاه‌ها این است که روابط عمومی‌ها در کنار مشاورین امور بانوان باشند و با هم تعامل داشته باشند تا برنامه ها به نحوه احسن اجرا شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بیان داشت : باید برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یک راستا باشد و تاکید بر این است برنامه‌ها ویژه افراد خانواده هم باشد و اعضای خانواده در کنار هم دیده شود چرا که ما می‌خواهیم برنامه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: ما سعی داریم با کمترین هزینه ها و با همکاری فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در روستاها و دورترین نقاط دور افتاده که برنامه کمتر صورت گرفته اجرا کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برای امسال یک ردیف اعتباری در حوزه زنان و خانواده به استان‌ها ابلاغ شد که باید از این به بعد تخصیص اختصاص حوزه زنان را پیش بینی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنیم و از این به بعد تمام تخصیص برنامه‌های حوزه بانوان در تمام استان و با توجه به اول برنامه های که ما گفتیم اختصصاص پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار