فرماندار اردستان:اختلاف محلی باعث توسعه نیافتگی اردستان است

اردستان، اصفهان (پانا) - فرماندار اردستان گفت: اختلاف محلی و شهری وهمچنین سوابق و وضعیت سیاسی باعث توسعه نیافتگی شهرستان اردستان شده است.

کد مطلب: ۸۷۹۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اردستان:اختلاف محلی باعث توسعه نیافتگی اردستان است

حمیدرضا تأملی در نشست اعضای حوزه و دانشگاه در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: اولین مأموریت انسان بعد خلقت موضوع خودشناسی است. قبل از آنکه بخواهیم تأثیرگذار روی فرد و یا بخشی از جامعه باشیم باید روی خودمان کار کنیم و ابتدا خودمان را بشناسیم.

وی افزود: امروز شرایط جامعه به گونه‌ای شده که به جای اینکه به این موضوع فکر کنیم بیشتر به ایرادات و غلط‌های یکدیگر می‌پردازیم. وقتی صحبت از مطالبه گری در جامعه می‌شود این‌گونه نیست که هر کس بدون اطلاع و آشنایی به موضوعی ورود پیدا کند و آن را مطرح کند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: باید یک روزی آرزو و تلاش کنیم که رنگ‌ها بمیرند رنگ‌هایی که امروزه در قالب‌های مختلف مانع سیر بشر به تعالی شده است. همین رنگ‌ها شهرستان اردستان را در رسیدن به هدف اجرایی که موضوع توسعه شهرستان است زمین‌گیر کرده، رنگی به اسم اختلاف محلی و شهری، سوابق و وضعیت سیاسی این منطقه باعث این عقب‌ماندگی شده است.

تأملی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور که چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را تجربه می‌کند توطئه و دشمنی دشمنان هر روز بیشتر می‌شود که با وحدت بین حوزه و دانشگاه و استفاده از توان علمی و دینی اساتید می‌توان از این مشکلات عبور کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار