مشاور امورزنان مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: مهارت گفت‌وگو بین دانش‌آموزان و جامعه باید تقویت شود

کرمانشاه (پانا) - مشاور مدیر کل در امور زنان صبح امروز در نشست کمیته اجرایی امور زنان بر تقویت مهارت گفت‌وگو بین دانش‌آموزان و ارتباط آنان با خانواده، مدرسه و جامعه تاکید کرد

کد مطلب: ۸۷۹۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مشاور امورزنان مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: مهارت گفت‌وگو بین دانش‌آموزان و جامعه باید تقویت شود

فرشته عبدی مشاور مدیر کل در امور زنان درباره اهمیت موضوع تقویت مهارت گفت‌وگو در بین دانش آموزان و ارتباط آنان با خانواده ،مدرسه و جامعه افزود: تمام تلاش ما این است که در حفظ و تقویت نقش خانواده‌ها و ارتباط آنها با مدرسه تأثیر گذار باشیم و زمینه موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان‌مان را فراهم کنیم. وی همچنین تاکید کرد: برای انجام یک گفت‌وگوی مقبول باید آن را تقویت کرد زیرا گفت‌وگو راهی برای ایجاد تفاهم در تمام زمینه‌های زندگی است.

موسوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز از انتخاب این طرح و اجرای آن در مدارس دخترانه استقبال کرد و آن را یک حرکت و فرهنگی پسندیده دانست وی همچنین اضافه کرد: اجرای این طرح منافاتی با فعالیت‌های پرورشی در مدارس ندارد و امری ضروری است.

در ادامه محمد رضا بسامی، معاون آموزش متوسطه، ضمن استقبال از طرح و پیشنهاد این که این طرح در دوره‌ی متوسطه نیز اجرا گردد، بر تقویت نقش زنان و افزایش توانمندی ‌و تخصص زنان تاکید کرد.

وی در ادامه گفت:حضور کارشناسان امور بانوان در ادارات آموزش و پرورش و استفاده از توانایی و پتانسیل‌های آنان می‌تواند بسیار مفید واقع شود و در کاهش مشکلات بانوان فرهنگی، زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان دختر و بررسی آسیب‌های روانی و اجتماعی آنان تأثیر گذار باشد.

در ادامه حاضران در جلسه توضیحات لازم را در ارتباط با طرح مطرح کردند و در مورد چگونگی اجرای این طرح، تدوین برنامه زمانبندی، شناسایی و معرفی نواحی و مناطق و شهرستان‌های مجری طرح، شناسایی استادان متعهد و مجرب، چگونگی برگزاری جلسات توجیهی و هماهنگی برای مجریان طرح، چگونگی انتصاب مدارس، تعیین کلاس‌ها و تسهیل گر (مربی) و تدوین برنامه برگزاری نشست با مسئولان توسط کمیته اجرایی شهرستان‌ها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار