تجربه و صلاحیت های علمی و اخلاقی از مهم ترین ویژگی های گزینشگران است

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: هسته گزینش بدون توجه به تکانه های سیاسی، با سلامت، صلابت، پویایی و نگاه به تغییرات مثبت یاری دهنده نظام تعلیم و تربیت باشد.

کد مطلب: ۸۷۹۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجربه و صلاحیت های علمی و اخلاقی از مهم ترین ویژگی های گزینشگران است

نادر جهان آرای در جلسه گزینشگران استان با اشاره به لزوم ارتقای جایگاه معلمی در جامعه گفت: کسانی که داوطلب پذیرفتن نقش معلمی هستند باید مجموعه ای از ارزش ها را در خود درونی کنند چرا که درونی شدن ارزش باعث کم شدن هزینه های فردی در جامعه می شود. وی خاطر نشان کرد: معلمان به واسطه ارزش ها جایگاه مرجعیت در جامعه دارند و آداب رفتاری و حتی شکل پوشش آنان، الگوی جامعه است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ، با اشاره به ضرورت اجتناب ناپذیر وجود هسته های گزینش گفت: انتخاب انسانهایی متخصص و دارای فضایل اخلاقی مهم ترین رسالت گزینش است. جهان آرای با یادآور شدن وظایف خطیر گزینشگران افزود: با تحلیل درست و بر اساس مرّ قانون، افراد باصلاحیت جذب دستگاه بزرگ آموزش و پرورش شوند. وی با اشاره به نحوه جذب نیروها در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین، رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری نقشه راه هسته های گزینش است و نباید در انجام این وظیفه بزرگ، که حق الناس است، بر اساس آرای شخصی عمل شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری دبیر هیأت مرکزی گزینش نیز در این همایش پس از شنیدن نقطه نظرات و مطالب گزینشگران با تأکید بر بروز رسانی منابع، دقت در مراحل تحقیق و رعایت حقوق داوطلبان در مصاحبه و همچنین دوری از هرگونه افراط و تفریط در امور، اظهار داشت: باید در انجام تحقیق و مصاحبه و ارزیابی پرونده ها دقت کافی را داشته باشیم و براساس قانون به تکلیف خود به نیت قرب الهی عمل کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار