هیات مدیره و بازرسان جدید شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زنجان معرفی شدند

زنجان (پانا) - هیات مدیره و بازرسان جدید شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زنجان طی مراسمی معرفی شدند و رسما کار خود را در این فروشگاه شروع کردند.

کد مطلب: ۸۷۹۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
هیات مدیره و بازرسان جدید شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زنجان معرفی شدند

مراسم معارفه هیات مدیره و بازرسان جدید شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زنجان با حضور مسئولین اداره کل، نواحی یک و دو، شهرستان ایجرود و منطقه زنجانرود و همچنین مهمانانی از اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، کانون صنفی فرهنگیان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان و سایر مدعوین، روز چهارشنبه 28 آذر ماه سال جاری در محل فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علی مهری رییس هیات مدیره جدید شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زنجان ضمن تقدیر از زحمات هیات مدیره و بازرسان سابق این شرکت گزارشی از روند انتخابات و انتخاب هیات مدیره و بازرسان جدید و فعالیت های صورت گرفته برای تغییر و تحویل فروشگاه از هیات مدیره قبلی به هیات مدیره جدید، ارائه نمود.

وی با تشکر از شرکت فرهنگیان عضو فروشگاه در انتخابات 27 مهر ماه سال جاری گفت: «حضور پرشور همکاران باعث شد تا انتخاباتی آرام، سالم و بدون حاشیه برگزار شود و البته همکاری اداره کل تعاون،کار و امور اجتماعی، نیروی انتظامی و کانون صنفی فرهنگیان در این خصوص غیر قابل انکار است».

مهری با اشاره به تاخیر دو ماهه در تحویل فروشگاه به هیات مدیره و بازرسان جدید اضافه نمود: «پس از گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات و انجام مراحل اداری و قانونی امروز هیات مدیره جدید سکان هدایت این مجموعه را تحویل می گیرند و از فردا (روز پنج شنبه 29 آذر ماه سال جاری) نیز رسما کار خود را در شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زنجان آغاز خواهند کرد».

وی ابراز امیدواری نمود:«هیات مدیره و بازرسان جدید فروشگاه بتوانند در جهت پیشبرد اهداف تعاونی و خدمات رسانی به فرهنگیان فهیم و ارزشمند، گام های اساسی و محسوسی بردارند تا گوشه ای از مطالبات به حق آنان برآورده شود وبه قطع یقین این امر با راهنمایی و پیشنهادات تمامی دوستان و همکاران دلسوز، وظیفه شناس و با تجربه محقق خواهد شد».

مهری در پایان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی زحمت کشان و خادمین فرهنگیان شریف، اسامی هیات مدیره و بازرسان جدید را به شرح زیر عنوان نمود: اعضای هیات مدیره؛ اصغر اسدی، مهرداد اسکندری، نبی اله باقری، حسین بیگلری، ابوذر حنیفه، طاهر غنی لو و علی مهری و بازرسان:« بهنام اشتری، رضا خدایاری و مهدی گنج خانی، که نبی اله باقری به عنوان مدیر عامل انتخاب شد».

گفتنی است انتخابات هیات مدیره فروشگاه هر سه سال و بازرسان نیز هر سال برگزار می شود و همچنین مدیر عامل نیز بنا بر تصمیم هیات مدیره هر لحظه امکان تغییر دارد.

در این جلسه فتحعلی بیگی از اعضای کانون صنفی فرهنگیان استان نیز در خصوص برگزاری سالم انتخابات گزارشی ارائه کرد و از همکاری صمیمانه تمامی نهادهای ذیربط در برگزاری انتخابات فروشگاه فرهنگیان و همچنین حضور اعضا در انتخابات قدردانی نمود.

گفتنی است ،در پایان از محمود نجفی مدیر عامل سابق شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زنجان با اهدا لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار