با مشارکت بنیاد علوی کتب کمک آموزشی در استان کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه (پانا) - دکتر مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ازمشارکت بنیاد علوی در توزیع تعداد 26369 کتب کمک آموزشی در 21 شهرستان و منطقه استان در مدارس متوسطه دوم خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
با مشارکت بنیاد علوی کتب کمک آموزشی در استان کرمانشاه توزیع شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت: به منظور حمایت تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، آموزش و پرورش استان اقداماتی جهت حمایت تحصیلی و آموزشی این دانش آموزان انجام داده است که برگزاری آزمون‌های آزمایشی کنکوری رایگان در سه مرحله، برای تعداد پانزده هزار و چهارصد و هفتاد و پنج نفر از دانش‌آموزان کلیه شهرستان‌ها و مناطق بجز مرکز استان از جمله این اقدامات است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: ایجاد طرحی در مناطق محروم برای افراد مستعد که از توان بالای علمی برخوردارند از جمله دیگر کارهای خوب صورت گرفته در این زمینه است که در این طرح آموزش و پرورش استان با برگزاری کلاس های تقویتی و آزمون های آزمایشی، نصب نرم افزارهای آموزشی و بسته های کمک آموزشی با مشارکت و عقد قرارداد با بنیاد علوی اقدام نموده است.

در ادامه بسامی معاون آموزش متوسطه استان ضمن تاکید بر نقش ارزشمند فعالیت‌های آموزشی بنیاد علوی، ارزش این بسته ها را 9 میلیارد و ششصد و بیست و پنج هزار و دویست و سی ریال دانست.

بسامی تصریح کرد: با توجه به جایگاه و ارزش علمی کتاب‌های توزیع شده ، امیدواریم با تلاش و جدیت دو چندان مدیران مدارس، دبیران و از همه مهم‌تر دانش آموزان در استفاده از این منابع، شاهد رشد کیفیت آموزش و تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان باشیم و در تحقق عدالت آموزشی در همه مناطق و شهرستان‌ها گام‌های جدی برداریم.

در پایان کیومرث پرندین رییس اداره متوسطه دوم افزود: از این تعداد 4180نفر دانش آموز پایه دهم، 3755 نفر دانش آموز پایه یازدهم و7540 نفر دانش آموز پایه دوازدهم هستند که تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار