بررسی انتشار فیلم از جلسه غیرعلنی روز گذشته پشت درهای بسته

تهران (پانا) - دومین جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی کلیپ جنجالی نماینده سراوان صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی انتشار فیلم از جلسه غیرعلنی روز گذشته پشت درهای بسته

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه پیاپی به صورت غیرعلنی اقدام به بررسی حواشی ایجاد شده درباره کلیپ جنجالی عبدالباسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی کردند.

این جلسه غیرعلنی به ریاست مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که روز گذشته به همراه فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی مسئول رسیدگی به کلیپ جنجالی نماینده سراوان شده بود، برگزار شده است.

روز گذشته مقرر شده بود که امروز نتیجه بررسی این موضوع از سوی مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و دژپسند وزیر اقتصاد به جلسه غیرعلنی ارائه شود.

نمایندگان روز گذشته (سه شنبه) نیز در جلسه‌ای غیرعلنی با حضور وزیر اقتصاد و وزیر سازمان گمرک این موضوع را مورد بررسی قرار داده بودند.

هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی درباره جزئیات این نشست غیرعلنی گفت: «نمایندگان پیش از آغاز جلسه علنی برای بررسی موضوع پیش آمده در گمرک برای محمد باسط درازهی، نماینده سراوان جلسه غیر‌علنی دارند.»

او با بیان اینکه از جلسه غیر‌علنی روز گذشته مجلس فیلمی در فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: «نمایندگان در حال بررسی این هستند که چه کسی در صحن علنی این فیلم را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرده است.»

نماینده ایذه در مجلس با بیان اینکه قرار است نماینده سراون در این جلسه نکاتی را مطرح کند، تاکید کرد: «مباحثی مطرح بود که گویا وی از توضیحات وزیر قانع شده و استیضاح منتفی است، اما ظاهرا می‌خواهد تصمیم‌گیری در این باره را به مجلس واگذار کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار