جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم برگزار شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران گفت : مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن توصیه به برگزاری منظم جلسات؛ درخواست یکپارچه شدن فعالیتهای قرآنی را در شهرتهران از نهادهای بیرونی آموزش و پرورش داشت.

کد مطلب: ۸۷۹۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم برگزار شد

در این جلسه که نمایندگانی از حوزه علمیه خواهران، اتحادیه انجمن اسلامی نماینده اوقاف و امورخیریه، معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران، رییس اداره قرآن، عترت و نماز شهرتهران، رابط حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهر تهران و... حضور داشتند گزارشی از روند فعالیتهای آموزش و پرورش شهرتهران توسط رییس اداره قرآن، عترت و نماز ارائه گردید.

کریمی در این جلسه گفت: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن توصیه به برگزاری منظم جلسات؛ درخواست یکپارچه شدن فعالیتهای قرآنی را در شهرتهران از نهادهای بیرونی آموزش و پرورش داشت.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران شرح وظایف اعضای این کیسیون را برشمرد و یاد آور شد تکلیف آموزش عمومی قرآن کریم برعهده آموزش و پرورش می باشد که نهادهای دیگر می بایست به کمک آموزش و پرورش بشتابند.

وی یادآور شد اولویت فعالیتهای آموزش و پرورش شهرتهران در سال تحصیلی جدید حفظ جزءسی قرآن کریم است که فعالیتهای چشمگیری در سطح مدارس بویژه مدارس ابتدایی صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار