رئیس سازمان مدارس غیردولتی خبر داد: فضای مدرسه اسوه حسنه جدید بود اما تاییدیه نوسازی نداشته است

دانش‌آموز سوم فوت کرده است اما درباره نفر چهارم پزشکان می‌گویند تا ۷۲ ساعت نظری نمی‌دهند

تهران (پانا) - نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان جزییاتی از وضع مدرسه و حادثه رخ‌ داده را تشریح کرد و خبر داد دانش‌آموز سوم از چهار دانش‌آموز مصدوم حادثه جان خود را صبح امروز از دست داد.

کد مطلب: ۸۷۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدارس غیردولتی خبر داد: فضای مدرسه اسوه حسنه جدید بود اما تاییدیه نوسازی نداشته است

مجتبی زینی‌وند در گفت‌وگو با پانا گفت:‌ «همه مردم از این حادثه متالم و محزون شدند. به محض اطلاع از این حادثه وزیر ماموریت به بنده دادند تا به نمایندگی از ایشان از روند درمان دانش‌آموزان مصدوم بازدید به عمل بیاید تا اگر مشکل و موردی بود پیگیری کنیم. شب گذشته به محض ورود به زاهدان همراه استاندار و سایر همکاران از بیمارستان بازدید و با خانواده‌ها و دانش‌آموزان دیدار کردیم و از نزدیک به خانواده‌های آنان پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش و سایر همکاران را ابلاغ کردیم.»

او ادامه داد:‌ «متاسفانه امروز صبح هم نفر سوم از 4 مصدوم حادثه آتش‌سوزی فوت شد. هم اکنون با همه همکاران مربوطه جلسه‌ای درحال برگزاری است تا ابعاد مختلف این اتفاق بررسی شود.»

زینی‌وند گفت: «حدود یک ماه قبل این مدرسه به فضای جدید نقل مکان کرده است اما هنوز تاییدیه نوسازی و استحکام بنا را نگرفته بودند و برای گرفتن مجوز فقط مکاتبه کرده بودند. این مدرسه از سال 92 پیش‌دبستانی بوده و امسال هم توانستند ضمیمه کلاس اول بگیرند ولی هنوز این فضای جدید تاییدیه نوسازی نداشته است.»

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان گفت: «در این اتفاق متاسفانه چراغ واژگون می‌شود و حادثه رخ می‌دهد که متاسفانه 4 نفر از دانش‌آموزان در اتاق می‌مانند که تاکنون با وجود تلاش تمام کادر پزشکی بیمارستان 3 نفر از آنان فوت شده است اما در مورد نفر چهارم پزشکان می‌گویند تا 72 ساعت امکان نظر دادن وجود ندارد.»

او در پایان گفت: «همه ما امیدواریم که ان‌شاءالله با عنایت خداوند و تلاش پزشکان حال این دانش‌آموز بهبود یابد.»

زینی‌وند همچنین افزود: «همه دانش‌آموزان این مدرسه در مدارس دیگر ساماندهی می‌شوند تا وقفه‌ای در فرآیند آموزش آن‌ها پیش نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار