گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در برنامه های مختلف استفاده کنیم.

کد مطلب: ۸۷۹۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان سازمان دانش آموزی  استان بوشهر برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در کردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه ی پرورشی استان گفت:باید از ظرفیت تشکل های دانش آموزی مانندشورای دانش آموزی،بسیج دانش آموزی ، خبرگزاری پانا و تشکیلات پیشتازان در برنامه های مختلف استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه نیروهای پرورشی مهارت های مختلفی را در دانش آموزان تقویت می کنند گفت:مهارت مطالعه ی صحیح از ابتدایی ترین مهارت هایی می باشد که باید در مدرسه آموزش داده شود.

وی ضمن گرامی داشت هفته پژوهش افزود: باید کمک کنیم تا پژوهش و تحقیق در دانش آموزان نهادینه شود زیرا پژوهش عامل مهمی در تولید دانش است .

کرمی گفت : همکاران آموزشی نیز باید قبل از آموزش به مسائل اخلاقی و معنوی بپردازند زیرا آن موقع است که فعالیت ها به خوبی پیش می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم بیان کرد:آموزش و پرورش متولی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می باشد و محور فعالیت ما باید مرتبط با چهلمین سالگرد انقلاب باشد و در این سال تبیین اهداف و برنامه های متنوع علمی،فرهنگی و هنری دانش آموزان محور فعالیت های ما دراین بخش می باشد.

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد : باید از ظرفیت تشکل های دانش آموزی مثل شورای دانش آموزی ، تشکیلات پیشتازان و خبرگزاری پانا در برنامه های مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه ی قرآن ،عترت و نماز در مدارس طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم مورد تأکید مقام عالی وزارت آموزش و پرورش می باشد و در استان نیز با جدیت پیگیری می شود و به عنوان یک فعالیت پرورشی باید در مدارس اجرا شود.

کرمی راهیان نور را یکی از فعالیت های بسیج دانش آموزی دانست که آثار فرهنگی و تربیتی بسیار زیادی دارد و دانش آموزان از آن استقبال خوبی می کنند لذا این فضای معنوی می تواند در اعتلای روحیه ی معنوی دانش آموزان موثر واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار