شکرالله حسن بیگی: آموزش و پرورش در آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیای آنها نقش بسیار موثری دارد

تهران (پانا) - هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 97 با حضورمحمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شکرالله حسن بیگی: آموزش و پرورش در آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیای آنها نقش بسیار موثری دارد

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران با تقدیر از زحمات فولادوند مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، پذیرفتن مسئولیت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران را به محمد صیدلو تبریک گفت و افزود: پذیرفتن مسئولیت، کار بسیار سخت و دشواری است و نیازمند از خودگذشتگی های بسیار است که امیدوارم همگی ما در مسئولیتی که بر عهده مان گذاشته شده است امانتدار بوده و در جهت برطرف کردن مشکلات مردم گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: دشمنان این انقلاب از هر حربه ای برای ضربه زدن به آرمان های این انقلاب دریغ نمی کنند، لذا باید ما نیز هوشیار باشیم و امسال به بهترین صورت جشن های های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود .

حسن بیگی، با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نقش بسیار موثری در آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیای آنها دارد، تصریح کرد: باید با شناساندن اهداف بلند انقلاب اسلامی به نسل جوان و دانش آموزان، آنها را جهت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده نماییم .

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن را تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایوس کردن دشمنان دانست و افزود: مردم عزیز کشورمان با حضور پررنگ خود در این مراسم قطعا توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

این مقام مسئول در ادامه با نزدیک شدن به شب یلدا و آیین های ملی ایرانیان، خاطرنشان کرد: تمامی این جشن ها و آیین ها در حقیقت بهانه ای برای جمع شدن در کنار یکدیگر و نزدیک شدن خانواده ها به همدیگر است ، که امیدوارم از این آیین های بزرگ ملی درس در کنار یکدیگر بودن و با هم بودن را یاد بگیریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار