مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران اعلام کرد:

کسب رتبه نخست شورای آموزش و پرورش استان تهران در کشور

تهران (پانا) - هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 97 با حضورمعاون سیاسی ، اجتماعی استانداری تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه نخست شورای آموزش و پرورش استان تهران در کشور

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در این نشست ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: رویکردهای پژوهشی در نظام تعلیم و تربیت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد چرا که کاری که مبنای آن بر اساس پژوهش و تحقیق صورت گرفته باشد قطعا از سنگ بنای درستی برخوردار خواهد بود و نتیجه آن نیز به اهداف عالی تعلیم و تربیت نزدیکتر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کسب رتبه نخست کشور در برگزاری جلسات شوراهای آموزش و پرورش توسط استان تهران را تبریک گفت و افزود: این موفقیت نشان از تلاش و سخت کوشی همکاران در این حوزه و توجه به نقش و اهمیت شوراها ی آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت کشور دارد.

صیدلو در ادامه با اشاره به نقش سازنده خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در توسعه اهداف آموزش و پرورش از زحمات ارزنده موجانی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران تقدیر کرد و افزود: امر مدرسه سازی از جمله موارد خیری است که همیشه در ذهن ها ماندگار می ماند و خیر و برکت آن برای خیرین جاودانه خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار