برگزاری جلسه تعامل و برنامه ریزی مجمع دانش آموزی سازمان دانش آموزی شهرقدس

شهرقدس(پانا)- جلسه هم اندیشی اعضا مجمع شورای دانش آموزی آموزش و پرورش شهر قدس در محل اتاق معاونت آموزش و پرورش منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تعامل و برنامه ریزی مجمع دانش آموزی سازمان دانش آموزی شهرقدس

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس در این رابطه اذعان داشت:ما طرحی داریم که لازمه اجرایی شدن آن حمایت و استقبال دانش آموزان است و موضوع این طرح مهارت آموزی در مدارس می باشد وهدف این طرح این است که مدارس سبک مهارت آموزی را جایگزین سبک تئوری کنند.

او در ادامه تاکید کرد:دانش آموزان در مدرسه افزون بر درس هایشان باید مهارت هایی را بیاموزند که در زندگی بتوانند از آن ها استفاده کنند.

قاسمی در رابطه با طرح مهارت آموزی عنوان کرد:شما دانش آموزان باید شروع کننده این نهضت باشید و از مسئولین درخواست کنید که در اجرایی کردن این طرح یاری گر شما در آینده مدرسه محل زندگی و یادگیری باشد.

او افزود:اگر مدارس از این حالت تئوری خارج نشوند برای ما نوعی شکست محسوب می شود چون استعدادها نادیده گرفته می شوندوتحول و تغییر در نظام آموزشی کشور از همین مجمع ها دانش آموزی شکل میگیرد.

از مصوبات این دوره از جلسات مجمع میتوان به هماهنگی جلسه ای با فرماندار شهرقدس، تجهیز کتابخانه ها و آزمایشگاه هامدارس،هماهنگی با سالن ها ورزشی برای ورزش دانش آموزان،استفاده از حیاط بلا استفاده مدارس در ساعات تعطیل مدرسه ،ایجاد انگیزه برای دانش آموزان ‌از طریق تدریس جذاب دبیران وبرگزاری جلسه ای با روسای شورای مدارس اشاره کرد.

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش،زهرا زراعتکار رئیس سازمان دانش آموزی،سارا کمیجانی و مهری علئیی کارشناسان سازمان دانش آموزی و اعضا مجمع از حاضرین این جلسه بودند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار