رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران: اصلی ترین وظیفه سازمان دانش آموزی پرورش تربیت اجتماعی پیشتازان است

دماوند (پانا) - مراسم اختتامییه اردوهای پیشتازان ویژه سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با حضور رئیس، کارشناسان و مربیان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در سالن همایش‌های اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران:  اصلی ترین وظیفه سازمان دانش آموزی پرورش تربیت اجتماعی پیشتازان است

در این مراسم ابوالحسن قلی زاده، رئیس سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران، با اشاره به اینکه که پیشتازان عضو ویژه نه تنها نماینده پیشتازان شهرستان های استان تهران هستند بلکه نماینده دانش آموزان پیشتاز ایران هستند، گفت: شما دانش آموزان پیشتاز عضو گروه ویژه آماده میشوید تا در شرایط سخت نه تنها به خودتان بلکه به دیگران نیز کمک کنید، زمانی که شما امداد و نجات را می آموزید باید ارگان های جسمی، علمی، نفسی و روحی خود را قوی کنید تا در مواقع نیاز کمک حال خود و جامعه باشید.

او افزود: اصلی ترین وظیفه سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است زیرا تربیت اجتماعی مجموعه ای از توانمندی ها است که شما و ما با یاری یکدیگر باید قوی و پر قدرت به دنبال آن برویم و با عمل های پی در پی به آن، این موضوعات را در مسائل رفتاری و خلاقی ملکه ذهن خود کنیم و سر انجام با عمل کردن به این مهارت ها بتوانیم موفقیت روز افزون را در خود ایجاد کنیم.

قلی زاده با توضیح اینکه مهارت های اجتماعی به دو نوع روابط اجتماعی انسان با خودش و روابط اجتماعی شخص با دیگران است، اظهار داشت: ما باید خودمان را قبول داشته باشیم که میتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

قلی زاده افزود: پیشتازان نه تنها خود چالاک و شاداب هستند بلکه توانایی شاداب کردن و روحیه دادن به یک مدرسه و حتی یک ارگان را نیز دارند.

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه پیشتازان الگو و راهنمای راه تربیت و آموزش برای دیگر دانش آموزان هستند، اظهار داشت: از برجسته ترین ویژگی یک دانش آموز پیشتاز می‌توان به ادب، خوش خلقی، احترام به معلم و والدین، حرف شنوی و نظم اشاره کرد که نظم رکن اساسی پیشتازان در جوامعه امروزی به شمار میرود.

/خبرنگار: فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار