در راستای "برنامه ویژه مدارس" برگزار شد

نمایشگاه دستاوردهای دانش اموزان شاهد حضرت رقیه (س)در زمینه صنایع دستی و غذای های سنتی برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه ترویج کارآفرینی، تشویق دانش آموزان برای حرفه آموزی مشاغل مختلف و به فعل رساندن خلاقیت آنان، معرفی و فروش محصولات تولیدی دانش آموزان را ازجمله اهداف برپایی نمایشگاه دبستان شاهد حضرت رقیه (س)عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای دانش اموزان شاهد حضرت رقیه (س)در زمینه صنایع دستی و غذای های سنتی برگزار شد

دراین نمایشگاه که به همت دبستان شاهد حضرت رقیه (س)،در سالن ورزشی شهید جلیلی تربت حیدریه برگزار شده است ،دانش آموزان در 15 غرفه دستاوردهای خود در زمینه صنایع دستی،غذای های سنتی و .. به نمایش گذاشتند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: در راستای تحقق شعار سال تحصیلی 98-97 آموزش و پرورش و "برنامه ویژه مدارس" ، مدرسه زندگی ، نشاط و پویایی ، عدالت آموزشی دانش آموزان دبستان شاهد حضرت رقیه اقدام به برگزاری نمایشگاه نمودند .

سعید نیرویی گفت: ترویج کارآفرینی، تشویق دانش آموزان برای حرفه آموزی مشاغل مختلف و به فعل رساندن خلاقیت آنان، معرفی و فروش محصولات تولیدی دانش آموزان را ازجمله اهداف برپایی این نمایشگاه می باشد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان با انجام کارهای مختلف علاوه بر آشنا شدن با مشاغل در آینده تبدیل به یک کارآفرین خوب خواهند شد.

نیرویی از تلاش دانش آموزان و برنامه ریزی خوب معلمان برای راه اندازی این نمایشگاه قدردانی کرد.

مدیردبستان شاهد جضرت رقیه ( س) گفت : در این نمایشگاه که در راستای "برنامه ویژه مدارس" برگزار شد، صنایع دستی دانش آموزان، انواع غذاهای محلی و شیرینی جات از جمله نان روغنی، پراته، سمبوسه و پخت صبحانه محلی شهرستان عرضه شده است.

فاطمه ناصری اظهار داشت: با خرید آثار ساخته شده توسط دانش آموزان علاوه بر درآمدزایی منجر به تشویق آنان برای خلاقیت و نوآوری خواهد شد.

در حاشیه این نمایشگاه جنگ شادی با حضور هنرمندان شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار