مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل: پژوهش موتور محرکه خلاقیت در نظام تعلیم و تربیت است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: پژوهش موتور محرکه خلاقیت در نظام تعلیم و تربیت و نیاز اساسی برای خارج شدن از رکود و یکنواختی و رسیدن به شکوفایی است.

کد مطلب: ۸۷۹۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل: پژوهش موتور محرکه خلاقیت در نظام تعلیم و تربیت است

احمد ناصری در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر افزود : حتی موفق ترین سازمان ها نیز اگر خلاقیت و نوآوری در کارهایشان نداشته باشند به ضعف و شکست نزدیک می شوند .
او با تاکید بر داشتن خلاقیت در پژوهش ها در حوزه تعلیم و تربیت گفت: حتی در روش های پژوهش نیز باید خلاقیت داشته باشیم و شیوه های نو و متناسب با زمان را در طرح ها و ایده های پژوهشی به کار بندیم .
مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام پژوهش در حوزه آموزش و پرورش را یکی از بند های اساسی سند تحول بنیادین دانست و بر مطالعه این سند توسط معلمان و دانش آموزان پژوهشگر تاکید کرد .
ناصری با اشاره به محدودیت های مالی در اختصاص اعتبار به بخش پژوهش گفت : با اینکه کمبود های مالی در این زمینه وجود دارد ولی نباید این موضوع مانع فعالیت های ما در این عرصه باشد .
او با بیان اینکه بدون انجام پژوهش هیچ گونه پیشرفت و نوآوری در عرصه تعلیم و تربیت رخ نمی دهد ، افزود: بر اساس سند تحول بنیادین همه دولت ها موظف به تامین هزینه های مربوط به پژوهش در حوزه تعلیم و تربیت هستند و این موضوع در چند سال اخیر مورد تجوه مجلس و دولت قرار گرفته است .
در این آیین 75 دانش آموز و 30 معلم پژوهشگر استان که رتبه های استانی و کشوری در زمینه پژوهش کسب کرده بودند ، مورد تجلیل قرار گرفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار