قهرمانی فرد، معاون آموزش و پرورش استان: 3813 معلم آذربایجان شرقی در طرح اقدام پژوهی شرکت کردند

تبریز (پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از شرکت سه هزار و 813 معام استان در طرح اقدام پژوهی خبر داد که از این تعداد 295 طرح به مرحله استانی و 6 طرح به مرحله کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۸۷۹۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی فرد، معاون آموزش و پرورش استان: 3813 معلم آذربایجان شرقی در طرح اقدام پژوهی شرکت کردند

کامیار قهرمانی فرد در همایش تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهنده آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به عنوان نقشه راه و مبنای فعالیت های نظام آموزشی و مورد تایید مقام معظم رهبری است در راهکارهای مختلف بر تعمیق فرهنگ پژوهش تاکید کرده است که این نشان از اهمیت پژوهش است.

وی ادامه داد: آنچه مورد تاکید سند تحول و نیاز فضای عمومی تعلیم و تربیت است بسترسازی گفتمان پژوهش محور و فرهنگ پژوهش است و بدون توجه به این مقوله نمی توان انتظار تولیدات پژوهشی را داشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: رویکرد ما ، مدرسه و دانش آموز محوری و توجه به برنامه های بومی و محلی است و معتقدیم که توجه به پژوهش منحصر به هفته پژوهش نیست.

قهرمانی فرد با اشاره به نتایج حاصل از اقدامات پژوهشی در آموزش و پرورش استان گفت: در مراسم امروز از 44 معلم و دانش اموز که در جشنواره های مختلفی علمی، فرهنگی و قرآنی تجلیل می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار