کشف بیش از ۴ میلیارد طلای قاچاق از سوی پلیس فرودگاه

تهران (پانا) - رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای از سوی عوامل انتظامی این پلیس خبر داد و گفت متهم بیش از ۳۰۰ شاکی دارد و بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

کد مطلب: ۸۷۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۴ میلیارد طلای قاچاق از سوی پلیس فرودگاه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای از سوی عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که تحت پوشش شرکت ارائه خدمات هوایی و مسافرتی فعالیت می‌کرد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با سوء استفاده از نام یک شرکت منحل شده و با جعل اسناد مدعی بود که برای برخی متقاضیان می‌تواند فرآیند صدور ویزا را پیگیری و دنبال کند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور عنوان کرد: متهم برای صدور ویزا، از مال‌باختگان علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، مدارک هویتی و تحصیلی و ... را نیز اخذ می‌کرد به طوری که از محل اختفای این فرد ۱۵۰ گذرنامه کشف شد. این فرد ۳۰۰ شاکی دارد و در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

وی در توصیه و هشدار به شهروندان خاطرنشان کرد: چنانچه کسی خواهان مسافرت به خارج از کشور است باید موضوع را از فرایند قانونی طی کند و شهروندان عزیز حتما به شرکت‌های معتبر و دارای مجوز برای دریافت خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد این پلیس و کشف طلای قاچاق عنوان کرد: با هوشیاری عوامل انتظامی پلیس فرودگاه های کشور از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار