آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس؛ بانوی پیر کهکشانی می‌شود

(پانا) – سران باشگاه یوونتوس قصد دارند با دو ستاره جوان خود تمدید قرارداد کنند و همچنین دو ستاره را به خط هافبک تیم‌شان اضافه کنند.

کد مطلب: ۸۷۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس؛ بانوی پیر کهکشانی می‌شود

به گزارش فوتبال ایتالیا، باشگاه یوونتوس امروز با مینو رایولا مدیربرنامه برخی از ستاره‌های فوتبال جهان دیدار کرد تا درباره سه انتقال در زمستان 2019 یعنی کمتر از یک ماه دیگر صحبت کند.

بانوی پیر قصد دارد سه بازیکن را به ترکیب خود اضافه کند که هر یک وضعیتی متفاوت دارند. آنها قصد دارند در درجه اول قرارداد مویزه کین مهاجم 18 ساله ایتالیایی‌شان را تمدید کنند؛ پایان قرارداد کین با یوونتوس تابستانی 2020 خواهد بود.

در راستای جوان‌گرایی یوونتوس، آنها همچنین تمایل به تمدید قرارداد با لوکاس روز را دارند. این هافبک 18 ساله در تیم جوانان یوونتوس حضور دارد و عملکرد خوب او باعث شده تا از هم اکنون یوونتوس در تلاش برای طولانی کردن قرارداد باشد.

ماتیس ده لیخت هافبک 19 ساله باشگاه آژاکس و تیم ملی هلند اما گزینه‌ای است که سران یوونتوس تلاش خود برای خرید او را آغاز کرده‌اند. ده لیخت که روز گذشته جایزه پسر طلایی قاره اروپا را بدست آورد از بارسلونا هم پیشنهاد دارد و به نظر می‌رسد یوونتوس کار سختی برای جذب او در پیش خواهد داشت.

اما بانوی پیر همچنان بدنبال بازگرداندن پل پوگبا به این تیم است و تلاش‌های خود را ادامه می‌دهند اما بعید به نظر می‌رسد با وضعیتی که منچستریونایتد در آن گرفتار شده پوگبا در زمستان این تیم را ترک کند. آینده پل پوگبا به آینده کاری خوزه مورینیو بستگی داشت و احتمال اینکه او با اخراج مورینیو در منچستر بماند زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار