رئیس سازمان دانش‌آموزی استان تاکید کرد؛

گسترش فرهنگ و سبک زندگی ایران اسلامی در بین دانش‌آموزان

یزد (پانا) – حسینعلی ملانوری در شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی گفت: رشد اجتماعی دانش‌آموزان در عرصه های مختلف باعث گشایش بستر های مناسب در حوزه آموزشی می شود.

کد مطلب: ۸۷۹۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
گسترش فرهنگ و سبک زندگی ایران اسلامی در بین دانش‌آموزان

در شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان یزد "حسینعلی ملانوری" رئیس سازمان دانش آموزی استان ضمن خیر مقدم به تمامی مدعوین حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی 96-97 پرداخت.

رئیس سازمان دانش‌آموزی بیان داشت: فعالیت هایی که می تواند الگویی برای تمام عرصه های مختلف باشد و باعث گسترش فرهنگ و سبک زندگی ایران اسلامی شود شایسته و سنجیده خواهد بود که سازمان دانش‌آموزی یکی از زمینه های فراهم نمودن این بستر می باشد.

ملانوری با اشاره به انتخاب دانش آموز"سارافلاح" عضو هیئت رئیسه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور و "علی فرهمند" به عنوان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دانش‌آموزی کشور که از افتخارات حاصله برای استان یزد می باشد افزود: رشد اجتماعی دانش‌آموزان در این عرصه ها باعث گشایش بستر های مناسب در حوزه آموزشی می شود.

وی به اجرای طرح حمایت از دانش‌آموزان نیازمند(محاد) که در راستا‌ی رسالت دینی است و به همت دانش‌آموزان اجرا شد اشاره کرد.

ملانوری به برگزاری اردوهای داخل و خارج از استان، طرح شهردار مدرسه، المپیاد بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی، اردوی استانی و ملی پیشتازان، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، دوره های آموزش عکاسی و خبرنگاری، تاسیس پایگاه های اوقات فراغت، همایش آب بان و ... که از دیگر فعالیت های سازمان دانش‌آموزی می باشد اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار