رییس سازمان مشاغل شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه:

کمبود میوه شب یلدا در ارومیه نداریم

ارومیه (پانا)- رییس سازمان مشاغل شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه از توزیع میوه شب یلدا بصورت سبدی در 250 غرفه میدان میوه و تره بار شهر خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کمبود میوه شب یلدا در ارومیه نداریم

غلام رضا حافظی رییس سازمان مشاغل شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه با بیان اینکه به مناسبت شب یلدا، فروش میوه در 36 بازار 5 منطقه شهری ارومیه عرضه می شود، بیان کرد: به مناسبت شب یلدا، فروش میوه در بازارهای روز به قیمت روز بازار و بهترین کیفیت عرضه می شود.

وی با اعلام اینکه برا شب یلدا کمبود میوه نداریم، افزود: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان به خصوص میوه برای احیای سنت شب یلدا در میدان میوه و تره بار و بازارهای روز فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس سازمان مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به نظارت بازرسان اتاق اصناف بر بازارهای روز و میدان میوه و تره بار خاطر نشان کرد: بازرسان روزانه بر نرخ میوه ها و اجناس ارائه شده در بازارهای روز و میدان نظارت دارند تا شهروندان میوه مورد نیاز خود را بدون نگرانی از بازارها تهیه کنند و شهروندان نیز می توانند در این خصوص با شماره 124 جهت بیان مشکلات و پیشنهادات در ارتباط باشند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع کیسه های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی با هدف حفظ محیط زیست در بازارهای روز به مناسبت شب یلدا، گفت: به مناسبت شب یلدا، 4 هزار عدد کیسه پارچه ای نیز در بازارهای روز توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار