سازمان دانش آموزی تحقق بخش سند تحول بنیادین است

یزد (پانا) – در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: سازمان دانش‌آموزی در تحقق اهداف اجتماعی سند تحول بنیادین نقش بسزایی دارد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی تحقق بخش سند تحول بنیادین است

نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی استان امروز صبح در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای برنامه ریزی برگزار شد.

در این نشست "عباسعلی دانافر" بیان داشت: باتوجه به اینکه خروجی آموزش و پرورش مطابق با انتظارات جامعه نیست برای متحول شدن آن توجه به سند تحول بنیادین باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

دانافر با اشاره به اینکه نظام آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین به نهادی اجتماعی در سند 6گانه تعبیر شده است افزود: در راستای تحقق این سند و ورود دانش‌آموزان به عرصه اجتماعی سازمان دانش‌آموزی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار و نقش بسزایی را همگام با معاونت پرورشی ایفا می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی با توسعه فعالیت های اخلاق محور، تشکیلاتی و ... موجب ایجاد همکاری، همدلی و افزایش تعامل اجتماعی دانش‌آموزان می شود که در تربیت اجتماعی آنها اثرگذار است.

وی در پایان تاکید نمود: یکی از بزرگترین ظرفیت ها غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است که در این راستا نیز سازمان دانش آموزی با برگزاری اردو ها و سایر فعالیت های خود نقش بسزایی دارد. ‌آ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار